הפתרון שלך מתחיל כאן !

✔ מקצועיות ✔ ניסיון ✔ יחס אישי

שמי אבישי בן יצחק, אני מאמין כי כל אחד זכאי לייצוג הולם מול רשויות המס שיאפשר לו לשלם את מינימום המס כחוק.
בהתאם לעקרון זה, אני מעניק לכם יחס אישי ושירות מקצועי בלתי מתפשר עד להשגת התוצאה המיטבית מול רשויות המס.
בנוסף, עומדים לצידי 20 שנות ניסיון עשיר של ייעוץ וניהול תיקי מס מורכבים על כל היבטיהם לחברות ציבוריות ופרטיות, מוסדות ציבור ועמותות, בעלי שליטה ונישומים יחידים.
התמחיתי במשרד עורכי הדין פרופ' ביין ושות' סגן נשיא (בדימוס) בית המשפט המחוזי בחיפה ושימשתי כמנהל בכיר במחלקת המיסים בפירמת EY.
זקוקים לייצוג מול רשויות המס ? מעוניינים להתייעץ ? מגיע לכם לקבל את השירות הטוב ביותר – ואני כאן כדי לסייע לכם !




אודות image
ייעוץ  ותכנון מס

ייעוץ ותכנון מס

למשרדינו ניסיון עשיר בייעוץ ותכנון מס לחברות, גופים ציבוריים, בעלי שליטה ויחידים תוך בניית מבנים דלי מס במסגרת החוק והפסיקה. תכנון וייעוץ המס נעשה בתחילתו של התהליך ומלווה לכל אורכו. תכנון וייעוץ המס מגובה בחוות דעת משפטית מקצועית ומקיפה. תכנון המס נעשה במסגרת החוק והפסיקה .

דיוני שומה וניהול הליכים משפטיים

דיוני שומה וניהול הליכים משפטיים

למשרדנו ניסיון רב בדיוני שומות בכל שלבי השומה לחברות ויחידים מול רשויות המס ולקבלת אישורים מקדמיים ללקוחותיו מרשויות המס. הטיפול בלקוחותינו הינו בכל שלבי השומה - שלב א’ ושלב ב’, וועדות ערר ובבתי המשפט. בנוסף, משרדינו מייצג את לקוחותיו בהליכי גילוי מרצון בדיסקרטיות מלאה מול רשויות המס עד לסיום ההליכים.

חוות דעת משפטית

חוות דעת משפטית

לא אחת בשל חקיקת המס הסבוכה בישראל והפסיקה הענפה בתחום המס, אנו נדרשים לקבלת חוות דעת מומחה מס. משרדנו מעניק חוות דעת משפטיות בכל תחומי המס. חוות הדעת המשפטיות ניתנות לחברות, גופים ציבוריים, ארגונים ללא מטרות רווח, לקוחות פרטיים, תושבי ישראל ותושבים זרים, לרבות עולים ותושבים חוזרים.

  • מגדלי עזריאלי, המגדל המרובע קומה 27, תל אביב
  • הרברט סמואל 66 חדרה

*
*
דוח פרטים אישיים והצהרה על מקורות הכנסה בארץ ובחו"ל – טופס 5328.

האם גם אתם קבלתם מאגף המודיעין של מס הכנסה בקשה למילוי טופס 5328 או 5329 ? חשוב להבין הטופס לא נשלח סתם, עליכם להתייחס ברצינות ובשקיפות מלאה בעת מילוי הפרטים בטופס.

קרא עוד  
השגה וערר על החלטת רשות המיסים בתביעה לפיצוי בשל נזק ממלחמת "חרבות ברזל"

החלטת רשות המיסים בתביעה לפיצויים עקב מלחמת "חרבות ברזל" אינה סוף פסוק. ניתן להשיג ולערער על החלטת רשות המיסים. להרחבה מוזמנים לקרוא.

קרא עוד  
חתמתם על הסכם ממון – לא בהכרח תהנו מהטבת מס על דירה יחידה

קיומו של הסכם ממון והפרדה רכושית בין ביני זוג מזכה בתנאים מסוימים בהקלה במס רכישה ובמס שבח, להרחבה על החלטת ועדת ערר שניתנה לאחרונה בנושא מוזמנים לקרוא.

קרא עוד  
היבטי המס על השקעה בנדל"ן ביוון

חזרנו מחופשה מדהימה ביוון, במהלך החופשה פגשנו ישראלים רבים המשקעים בנכסי נדל"ן ביוון. מוזמנים לקרוא על היבטי המס בהשקעה בנדל"ן ביוון.

קרא עוד  
חוב (לא) אבוד- אורכה להוצאת חשבונית זיכוי

בהתאם לפסק דינו של בית המשפט העליון, במקרים המתאמים, ניתן לפנות למנהל מע"מ בבקשה להארכת מועד להוצאת חשבונית זיכוי על חוב אבוד על אף שחלפו שלוש שנים ממועד הוצאת חשבונית המס. להרחבה מוזמנים לקרוא.

קרא עוד  
שינוי מודל עסקי -  מס נוסף אחרי האקזיט

ברכישת חברה ישראלית ע"י קבוצה בינלאומית מתעוררת מחלוקת עם רשות המיסים, האם לאחר הרכישה נמכר גם הקניין הרוחני של החברה, מכירה אשר חייבת במס רווח הון. בפסק דין מדטרוניק שניתן ב 1.6.23 נקבע, כי יש למסות את "שינוי המודל העסקי" ויש לראות בו כמכירת נכסי החברה. להרחבה מוזמנים לקרוא.

קרא עוד  
הפחתת המס למשכירי דירה למגורים במסלול המס של 10% משנת 2023.

בחוק ההסדרים לשנים 2023-24 שחוקק לאחרונה, ניתנה הקלה לבעלי הכנסה משכר דירה אשר בחרו במסלול המס של 10%, להרחבה מוזמנים לקרוא.

קרא עוד  
החידושים במיסוי מקרקעין לאור חוק ההסדרים לשנים 2023-24.

במסגרת חוק ההסדרים לשנים 2023-24 התקבלו תיקונים שנועדו לסגירת פרצות מס, לצינון שוק הנדל"ן והגדלת היצע הדירות המיועדות למכירה, להרחבה על עקרי התיקונים שהתקבלו, מוזמנים לקרוא

קרא עוד  
רכישה עצמית של מניות

בית המשפט העליון קבע כי רכישה עצמית של מניות בחברה פרטית, שאינה מבוצעת פרו-רטה, מהווה חלוקת דיבידנד בידי בעלי המניות הנותרים.

קרא עוד  
משכירים דירה (דירות) ? תקרת הפטור לשנת 2023 עודכנה.

משכירים דירה (דירות) ? תקרת הפטור לשנת 2023 עודכנה. יש להיערך בהתאם ולבחון את החלופה הכדאית בין מסלולי המס - פטור מלא, תשלום מס של 10%, פטור חלקי.

קרא עוד  
מעבר מעצמאי לחברה – היבטי המס

מהם היבטי המס והיתרונות במעבר מפעילות כעצמאי למסגרת חברה ? על כל זאת ועוד מוזמנים לקרוא.

קרא עוד  
מתגרשים ? אל תשכחו את המיסים !

בעת עריכת הסכמים לחלוקת רכוש בהליך הגירושים, לא מובאים בחשבון השלכות מס עתידיות העלולות לגרום לנזק בטווח הארוך. מוזמנים לקרוא איך להימנע מכך.

קרא עוד